REGULAMIN KLUBU SPORTOWEGO GRZEGÓRZECKI-FLEX SPORT & HEALTH CLUB znajdujący się przy ul. Wysłouchów 34 w Krakowie.
I. SŁOWNICZEK
Przez pojęcia (pisane z małej lub wielkiej litery) użyte w niniejszym regulaminie rozumie się:
- Klub – Klub Sportowy Grzegórzecki- Flex Sport & Health Club.
- Właściciel – Klub Sportowy Grzegórzecki, al. Pokoju 16, 31-564 Kraków, będący właścicielem Klubu Sportowego Grzegórzecki- Flex Sport & Health Club, ul. Wysłouchów 34, 30-611 Kraków.
- Placówka Klubu – miejsce, w której świadczone są usługi Klubu.
- Klient – osoba, która korzysta z usług klubu. Klientem może być tylko osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia, która ukończyła 15 lat posiadająca pisemną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na korzystanie z usług Klubu oraz jego oświadczenie o wzięciu pełnej odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią.
- Karta/Karta klubowa – karta klubowa wydawana klientom, potwierdzająca przynależność do Klubu.
- Nowy Klient – osoba, która korzysta z usług Klubu po raz pierwszy.
- Personel Klubu – manager, instruktorzy, trenerzy, obsługa recepcji, obsługa klubu.
- Zajęcia zorganizowane – zajęcia fitness i inne zajęcia sportowe prowadzone przez instruktora w grupach limitowanych co do liczby uczestników, prowadzone zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, do udziału w których wymagane jest wcześniejsze zapisanie się.
- Strona internetowa – strona internetowa o adresie: www.flexclub.pl.
II. ZAKRES USŁUG
- Klub świadczy usługi rekreacyjno – sportowe takie jak: siłownia, zajęcia fitness itp. znajdujące się w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.flexclub.pl.
- Oferta Klubu dostępna jest również w placówce Klubu, a na żądanie Klienta jest ona przedstawiana ustnie przez personel Klubu.
- Klient ma prawo do korzystania z usług Klubu w zakresie wynikającym z zakupionego karnetu lub w razie wejścia jednorazowego w zakresie wynikającym z uiszczonej opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem usług. Klient ma prawo do korzystania z usług Klubu także na podstawie posiadanego vouchera bądź na podstawie akcji promocyjnych organizowanych przez Klub.
- Klub prowadzi akcje promocyjne skierowane do swoich Klientów oraz osób nie będących Klientami, których warunki każdorazowo określają ogłoszenia umieszczane w placówkach Klubu lub na stronie internetowej.
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Z usług Klubu korzysta się na zasadach określonych w niniejszym regulaminie oraz w zakresie wynikającym z zakupionego karnetu lub uiszczonej opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem usług, a także na podstawie i w zakresie warunków akcji promocyjnych organizowanych przez Klub.
- Zakupu usług oferowanych przez Klub dokonuje się w recepcji klubu.
- Godziny otwarcia Klubu podane są na stronie internetowej oraz są dostępne w Klubie.
- Klub jest zamknięty w dni świąteczne będące dniami ustawowo wolnymi od pracy, przy czym Właściciel może podjąć decyzję o otwarciu Klubu w niektóre z tych dni. Klub może być zamknięty w inne święta nie będące dniami ustawowo wolnymi od pracy o czym Właściciel poinformuje na stronie internetowej lub na profilu facebook z odpowiednim wyprzedzeniem. Okres ważności karnetu nie przedłuża się o dni, w których Klub był zamknięty zgodnie z niniejszym zapisem.
- Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, usunięcia awarii, a także na podstawie decyzji stosownych władz, z powodu siły wyższej oraz w innych uzasadnionych przypadkach.
- W sytuacji, gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, Klienci zostaną o tym fakcie powiadomieni z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie stosownej informacji w placówkach Klubu w miejscu ogólnodostępnym oraz na stronie internetowej. W przypadku niezaplanowanego zamknięcia Klubu wynikającego z nagłej sytuacji, Klienci zostaną poinformowani o tym fakcie niezwłocznie w sposób wskazany w zdaniu poprzednim.
- Z pomieszczeń i urządzeń Klubu Klient powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, z uwzględnieniem zasad określonych w niniejszym regulaminie, jak również wynikających ze stosownych instrukcji bądź informacji znajdujących się w Klubie lub podawanych ustnie przez personel Klubu.
- Klienci są zobowiązani do posiadania przy sobie dowodu tożsamości ze zdjęciem za każdym razem kiedy wchodzą do placówki Klubu. Personel Klubu może poprosić Klienta o przedstawienie dowodu tożsamości, a w razie odmowy z jakichkolwiek powodów, Personel Klubu może nakazać danemu Klientowi natychmiastowe opuszczenie placówki Klubu.
- Harmonogram zajęć zorganizowanych udostępniany jest na bieżąco na Stronie internetowej lub dostępny jest w recepcji Klubu.
- W pomieszczeniach placówki Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, posiadania i spożywania alkoholu, posiadania i zażywania środków odurzających i narkotyków, przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków oraz przynoszenia niebezpiecznych narzędzi i przedmiotów.
- Zabrania się rejestrowania obrazu i dźwięku na terenie placówki Klubu bez zgody Właściciela lub managera Klubu.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren placówki Klubu.
- Klienci są zobowiązani do zachowania spokoju i porządku w placówce Klubu oraz umożliwienia innym Klientom swobodnego korzystania z usług Klubu.
- Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo wszystkich osób korzystających z usług Klubu oraz świadczących w Klubie swoje usługi osoby naruszające zasady porządku oraz postanowienia niniejszego regulaminu określające zasady korzystania z usług Klubu, w szczególności osoby, które znajdują się na terenie placówki Klubu w ubiorze lub obuwiu nieodpowiednim (w tym w obuwiu niezmienionym lub z brudnymi podeszwami), osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, osoby zachowujące się agresywnie, osoby posiadające lub posługujące się narzędziami niebezpiecznymi będą proszone o opuszczenie placówki Klubu.
- Osoby świadczące usługi z zakresu treningu personalnego nie mogą ich wykonywać w Klubie, o ile nie posiadają odrębnej umowy zawartej z Właścicielem.
- Klub zastrzega sobie prawo do wykorzystania wyłącznie w celach marketingowych zdjęć wykonanych na terenie Klubu w godzinach jego pracy oraz podczas imprez zewnętrznych organizowanych przez Klub wraz z wykorzystaniem wizerunku Klienta. W razie wykorzystania wizerunku Klienta, które będzie w jakikolwiek sposób naruszało jego prywatność zostanie przez Klienta zgłoszone kierownictwu Klubu, Klub zobowiązuje się do wycofania zdjęcia lub reklamy w najbliższym możliwym terminie. Wszelkie materiały drukowane z wykorzystaniem zdjęć Klubu mają zawsze charakter informacyjny i służą tylko i wyłącznie w celach informacyjnych.
- Wykorzystywanie przez osoby trzecie materiałów reklamowych oraz zdjęć obiektu jest zabronione. Bez zgody Managera Klubu nie można prowadzić jakiejkolwiek działalności marketingowo–reklamowej w placówce Klubu.
IV. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG
- Klientem klubu może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 15 lat i nie jest całkowicie ubezwłasnowolniona, może zostać członkiem Klubu za pisemną zgodą swoich przedstawicieli ustawowych oraz pod warunkiem złożenia przez nich wymaganych oświadczeń.
- Przed pierwszym przystąpieniem do ćwiczeń na siłowni lub zajęć, Klient Klubu zobowiązany jest złożyć oświadczenie o swoim stanie zdrowia, oświadczenie zawarte jest w formularzu klienta.
- Klient, którego stan zdrowia w jakikolwiek sposób negatywnie wpływa na jego zdolności umysłowe lub fizyczne nie ma prawa uczestniczyć w ćwiczeniach, zajęciach, a także korzystać z urządzeń i usług Klubu. Klient ma obowiązek poinformować personel Klubu, w szczególności instruktorów lub trenerów, o wszelkich przeciwwskazaniach do wykonywania danego rodzaju ćwiczeń, w szczególności zdiagnozowanych chorobach, ciąży, przebytych urazach. Klienci cierpiący na schorzenia cukrzycowe, choroby serca, niskie lub wysokie ciśnienie lub w okresie ciąży powinni skonsultować się z lekarzem przed skorzystaniem z usług Klubu.
- W razie pogorszenia samopoczucia w trakcie zajęć Klient ma obowiązek zaprzestać wykonywania ćwiczeń i zgłosić ten fakt instruktorowi, trenerowi lub pozostałemu personelowi Klubu.
- Klient ma obowiązek wykonywać ćwiczenia na poszczególnych urządzeniach w sposób zgodny z przeznaczeniem sprzętu, z instrukcjami zawartymi na sprzęcie, dostosowując rodzaj i intensywność ćwiczeń do swoich możliwości i stanu zdrowia.
- Przy korzystaniu ze sprzętu do ćwiczeń Klient ma obowiązek stosować się do wskazówek i instrukcji personelu Klubu.
- Klient ma prawo w każdej chwili zwrócić się do trenera obecnego w placówce Klubu o udzielenie informacji na temat sposobu korzystania z poszczególnych urządzeń, wskazówek co do ćwiczeń, jakie Klient może wykonywać ze względu na swoje potrzeby, możliwości i stan zdrowia.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za powstanie kontuzji, urazów lub pogorszenia stanu zdrowia Klienta podczas jego ćwiczeń na siłowni lub udziału w zajęciach zorganizowanych.
- Klient Klubu zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym sportowego obuwia zamiennego. Jeśli Klient nie będzie posiadał odpowiedniego stroju podczas pobytu w Klubie może nie zostać wpuszczony na siłownię lub zajęcia.
- Klient Klubu powinien korzystać z pomieszczeń Klubu oraz sprzętu zgodnie z ich przeznaczeniem. Za umyślne zniszczenia dokonane przez Klienta może on ponieść konsekwencje finansowe.
V. ZASADY KORZYSTANIA Z SZATNI
- Klient zobowiązany jest do pozostawienia swoich rzeczy w przeznaczonym do tego celu pomieszczeniu szatni, w szafce, zamykanej na kluczyk. Wstęp na salę ćwiczeń (siłownie, salę zajęć zorganizowanych) z plecakami lub innym bagażem chociażby podręcznym jest zabroniony.
- Klub nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni oraz na terenie Klubu.
- W przypadku nieprawidłowego działania szafki Klient ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym personel Klubu.
- Klient ma możliwość przechowania cennych rzeczy w Recepcji Klubu.
- W przypadku zagubienia lub zniszczenia kluczyka do szafki klient powinien niezwłocznie poinformować o tym Pracownika Recepcji. Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów dorobienia kluczyka lub wymiany zamka w szafce, w wysokości 20,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia złotych). Jeśli Klient uczestniczy dalej w zajęciach kluczyk do szafki zostanie mu wydany pod warunkiem uiszczenia w/w opłaty.
- Po skorzystaniu z usług Klubu w danym dniu Klient ma obowiązek opróżnienia szafki ze wszystkich należących do niego rzeczy, w przeciwnym razie za pozostawione w szafce rzeczy Klub nie ponosi odpowiedzialności.
VI. KARNETY ORAZ OPŁATY
- Osoby korzystające z usług klubu zobowiązane są do wyrobienia Karty Klienta. Kaucja za wyrobienie karty to 10,00 zł brutto (słownie: dziesięć złotych), zwrotna w momencie oddania karty.
- Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia karty klubowej powinien być niezwłocznie zgłoszony osobom uprawnionym do działania w imieniu Klubu. Wydanie nowej karty następuje po uiszczeniu opłaty związanej z kosztami jej sporządzenia w wysokości 10,00 zł brutto (słownie: dziesięć złotych). Opłata ta jest bezzwrotna.
- Karta klubowa jest kartą imienną i uprawnia do korzystania z usług Klubu wyłącznie przez osobę wymienioną w Karcie jako właściciel. Posługiwanie się Kartą przez osobę nieuprawnioną lub niezgodnie z niniejszym Regulaminem uprawnia Klub do odebrania karty klubowej.
- Prawo do korzystania z usług Klubu ma Klient, który posiada karnet lub wykupi jednorazową wejściówkę.
- Klient Klubu jest zobowiązany do posiadania przy sobie Karty za każdym razem kiedy wchodzi do Klubu oraz do okazania jej na każde żądanie Personelu Klubu.
- Obsługa Klubu ma prawo zweryfikować dane Klienta wskazane na Karcie klubowej na podstawie okazania dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość. W przypadku braku dokumentu potwierdzającego tożsamość obsługa Klubu ma prawo odmówić wstępu na teren Klubu lub nakazać jego opuszczenie.
- Jeżeli klient Klubu nie posiada ważnej Karty bądź nie posiada przy sobie Karty, aby skorzystać z usług Klubu zobowiązany jest uiścić opłatę jak za jednorazowe wejście oraz okazać stosowny dokument tożsamości.
- Karnet uprawnia do korzystania przez okres 30 dni z usług oferowanych przez Klub zgodnie z aktualną ofertą Klubu zamieszczoną na stronie internetowej oraz dostępną u pracowników Klubów. Wyjątkiem są treningi personalne, nie wchodzące w zakres usług objętych karnetem OPEN, OPEN na siłownię oraz karnetu NA WEJŚCIA.
- Klient w ramach wykupionego karnetu OPEN może korzystać z siłowni bez ograniczeń oraz z dowolnej ilości zajęć zorganizowanych, karnetu OPEN NA SIŁOWNIĘ z siłowni bez ograniczeń, a w przypadku karnetu NA WEJŚCIA tyle razy na ile opiewa wykupiony karnet, z siłowni oraz z zajęć zorganizowanych.
- Karnet może zostać zawieszony w trakcie jego ważności, 1 raz maksymalnie na 7dni, po uprzednim zgłoszeniu w recepcji klubu. Przez okres zawieszenia Klient Klubu nie może korzystać z usług świadczonych w klubie.
- Nieobecność konkretnego instruktora na zajęciach nie jest powodem do przedłużania ważności karnetu.
- Klub akceptuje Karty typu MultiSport i inne tego typu wyłącznie w razie podjęcia współpracy Klubu z podmiotami oferującymi te karty i na zasadach wynikających z tych Umów.
- Osoby będące posiadaczami wyżej wskazanych kart zobowiązane są do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Cennik usług świadczonych w poszczególnych placówkach Klubu dostępny jest w recepcji placówek Klubów oraz na Stronie internetowej.
- Zarówno Nowy Klient jak i Klient mają obowiązek uiszczenia opłaty z góry za wybrany przez siebie rodzaj Karnetu.
- Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za karnet, najpóźniej w dniu jego rozpoczęcia.
- Opłatę za karnet uiszcza się we wskazanych formach płatności przyjętych przez Klub.
VII. ZAJĘCIA ZORGANIZOWANE/ SIŁOWNIA
- Udział w zajęciach powinien być poprzedzony wcześniejszą rezerwacją ze wskazaniem daty i godziny zajęć, w jakich Klient ma zamiar wziąć udział. Rezerwacji można dokonywać, telefonicznie, mailowo lub osobiście w Klubie, w godzinach otwarcia. Ilość miejsc na poszczególne zajęcia jest ograniczona. O prawie do udziału w danych zajęciach decyduje kolejność zgłoszeń. Klienci mogą zapisywać się na zajęcia wyłącznie w okresie aktywności Karnetu.
- Rezerwacji na zajęcia można dokonać na aktualny tydzień oraz cały następny (tydzień: od poniedziałku do niedzieli). Nowe listy, na kolejny tydzień, otwierane są zawsze w poniedziałki o godzinie 8:00. Maile oraz telefony z rezerwacją przed godziną 8:00 nie będą brane pod uwagę.
- Nieobecność na zajęciach należy zgłosić najpóźniej na 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć, a w przypadku zajęć porannych nieobecność należy zgłosić najpóźniej do godz. 18.00, w dniu poprzedzającym zajęcia.
- Klient Klubu zapisany na zajęcia i nieinformujący recepcji klubu o swojej nieobecności będzie miał skrócony karnet OPEN o jeden dzień, a w przypadku karnetów NA WEJŚCIA – pobrane 1 wejście z karnetu lub w przypadku kart Benefit Systems, FitProfit oraz OK System Klub ma prawo do nałożenia kary umownej w wysokości 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) za każdą nieobecność na zajęciach.
- W przypadku nie odwołania zajęć przez Klienta Benefit Systems, FitProfit oraz OK System Klub rości sobie prawo do odmówienia kolejnej rezerwacji zajęć temu Klientowi.
- Klient Klubu nie może rościć sobie praw do udziału w konkretnych zajęciach, jeżeli wszystkie miejsca będą zajęte a Klient nie dokonał wcześniejszej rezerwacji na te zajęcia.
- Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć zorganizowanych, jeżeli liczba zainteresowanych nie będzie przekraczać sześciu osób, a także w przypadku prowadzenia prac technicznych/ konserwacyjnych uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie tych zajęć. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajęć zorganizowanych oraz osoby prowadzącej zajęcia.
- Na zajęcia zorganizowane Klient jest zobowiązany przychodzić do Klubu z wyprzedzeniem w celu odpowiedniego przygotowania się do zajęć. Osoby spóźnione nie zostaną wpuszczone na zajęcia zorganizowane.
- Klub zastrzega sobie prawo do zezwolenia udziału Klientowi na miejsce innego Klienta, który zrobił rezerwację jednakże spóźnił się lub nie pojawił się na zajęciach.
- Opuszczenie sali ćwiczeń przed zakończeniem zajęć wymaga poinformowania instruktora prowadzącego zajęcia.
- Klienci zobowiązani są do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym obuwia sportowego zamiennego oraz ręcznika.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klub zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
- Klub ma prawo do zmiany: cennika usług, zakresu świadczonych usług, np. poprzez wycofanie z oferty danego rodzaju zajęć, osoby trenera prowadzącego zajęcia oraz godzin prowadzenia poszczególnych zajęć. Zmiany te nie stanowią zmiany Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje od 06.06.2020.
- Osoby korzystające z usług Klubu są zobowiązane do zapoznania się z regulaminem i cennikiem oraz do przestrzegania postanowień w nich zawartych.
- Skorzystanie z usług Klubu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- W celu zapewnienia najwyższej jakości usług oraz bezpieczeństwa Klub może być monitorowany. Nagrania z monitoringu mogą zostać wykorzystane wyłącznie w celu związanym z bezpieczeństwem i ochroną osób i mienia Klubu.
- Na żądanie Członka Klubu faktury wystawiane są do 7 dni od daty uiszczenia opłaty za karnet lub jednorazowe wejście, na podstawie okazanego paragonu.
Regulamin kortów tenisowych dostepny jest tutaj:
http://grzegorzecki.pl/