tenis
tenis

Fitness

FORMY ZAJĘĆ FITNESS

PILATES- został wymyślony przez Josepha Pilatesa. Trening ten jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania. Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie mięśni, zwiększenie elastyczności, a także poprawę kondycji. System Pilates to połączenie jogibaletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

PILATES + MDM - Pilates połączony z treningiem mięśni dna miednicy (MDM). Do niekwestionowanych zalet treningu mięśni głębokich i dna miednicy należy zaliczyć  poprawę i utrzymanie właściwej postawy ciała, zmniejszenie dolegliwości związanych z kręgosłupem, a nawet poprawę życia seksualnego. Trening można traktować zarówno jako działanie profilaktyczne, jak i zestaw ćwiczeń terapeutycznych. Jeśli chcesz zrobić coś dla siebie, postaw na trening dna miednicy. Różnice odczują kobiety, które mają problemy z nietrzymaniem moczu, a także te, które cierpią na obniżenie narządów rodnych.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa. Zajęcia mają na celu poprawę ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcję przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi. Zajęcia łączą klasyczne ćwiczenia fitness, elementy pilates, rehabilitacji oraz stretchingu.

STRETCHING- zajęcia skupiające się na ćwiczeniach rozciągających, poprawiających elastyczność mięśni oraz zwiększających zakres ruch w stawach.

MOBILITY-  trening mający na celu zwiększanie zakresu ruchu poprzez system działań takich jak stretching, rolowanie, masowanie, ćwiczenia stabilizujące i wzmacniające określone mięsnie czy grupy mięśni. Mobility to polepszanie ruchomości (mobilności), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Niweluje problemy bólowe i chroni przed kontuzjami. Trening ten zwiększa możliwości funkcjonowania ludzkiego ciała, to „specyficzna odnowa biologiczna”, która przyspiesza regenerację, umożliwia progres w treningu.

BODY SHAPE zajęcia wzmacniające, o charakterze ogólnorozwojowym angażujące "duże" partie mięśniowe całego ciała. Trening poprzedza rozgrzewka z prostym układem choreograficznym, a następnie następuje część właściwa. W trakcie zajęć wykorzystuje się stepy, ciężarki, gumy i inne pomoce. Ćwiczenia są wykonywane powoli, dokładnie i bezpiecznie. Osoba ćwicząca może skoncentrować się na technice i dokładności. Body Shape pozwala ujędrnić i wyrzeźbić ciało.

ABT/BPUprogram ćwiczeń, który proponujemy pomoże Ci wzmocnić nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki. Trening ma charakter wzmacniająco-kształtujący, który zapewnia płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Efekty gwarantuje duża liczba powtórzeń poszczególnych ćwiczeń. Zajęcia o średniej intensywności, skuteczne w spalaniu tkanki tłuszczowej.

WAKE UP- poranny trening wzmacniający wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem ciężaru własnego obciążenia zewnętrznego w postaci: ciężarków, gum oporowych itp. Wydłużona rozgrzewka adaptuje organizm do wysiłku, a część główna treningu orzeźwia, pobudza i energetyzuje na cały dzień. Zajęcia dla każdego.

BODY BALL- zajęcia z wykorzystaniem dużej piłki o średnicy 55 – 75 cm. Ćwiczenia na piłce poprawiają równowagę oraz wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Zajęcia o niskiej intensywności, ale niosące wiele korzyści, również po przebytych urazach i przy dolegliwościach kręgosłupowych.

 

SYSTEMY PODWIESZANE (TRX)- trening w podwieszeniu - to innowacyjny system ćwiczeń przy użyciu specjalnych taśm z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała i grawitacji, aby stworzyć opór dla mięśni. System taśm jest rewolucyjnym rozwiązaniem w treningach funkcjonalnych pozwalającym budować siłę, równowagę i koordynację. Poprzez zmiany kąta nachylenia ciała, można zmienić poziom trudności danego ćwiczenia w zależności od intensywności treningu. Na linach TRX może trenować zarówno osoba początkująca jak i zaawansowany sportowiec.

TRENING OBWODOWY- trening stacyjny z wykorzystaniem różnorodnych przyborów, obejmujący wszystkie partie mięśniowe. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy. Ćwiczenia na poszczególnych stacjach ułożone są w obwód, wykonywany przez uczestników kilkakrotnie w trakcie zajęć.

TRENING FUNKCJONALNY to rodzaj ćwiczeń prozdrowotnych, wykorzystywany zarówno w rehabilitacji jak i w klubach fitness, stosowany w celu wzmocnienia mięśni, poprawy równowagi, koordynacji i przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych. Trening ten bazuje na imitowaniu ruchów złożonych, podobnych do czynności wykonywanych w życiu codziennym. Trening funkcjonalny przeznaczony jest dla każdej grupy wiekowej, należy jednak pamiętać o dostosowaniu jego formy indywidualnie do każdej osoby.

 

ZUMBA- to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist.... i wiele innych.

fb
tenissilowniaroweryplywaniejbbieg
Akceptujemy karty:
ProfitOkBenefit
Copyrights © 2012. All Rights Reserved.